ritvikismus nikdy nebyl a nikdy nebude . Šríla Prabhupáda o ritvikismu nikdy nemluvil. Jde o to, že někomu se líbilo, že by Šríla Prabhupáda i po smrti(odchodu) byl dikša guruem, což je holý nesmysl, O TO JDE, respektive šlo v minulosti !!!! To je celé za tím. IRM se snaží podsunovat cokoli jiného a zamlžovat. Guru parampara je dikša z živého Gurua na žáka, ten se stává Guruem ten předává dikšu na žáka atd., jako z otce na syna. To je ta celá hlavní problematika. To je to nejdůležitější. IRM pak blábolí nesmyly, přičemž blábolí cokoli proti tomu, co je již popsáno v ISKCONSké knize, ve které je vše a ISKCONSKému oddanému stačí prvních pět stránek. Toto jsou ověřitelná fakta. To je celé. IRM už si mele dokola dlouhou dobu pořád dokola ty samé nesmysly. Guru parampara je guru parampara. Nevím o co jde krišnakantovi. Založil si vlastní apasampradáju a je to strašné. Cokoli číst od IRM je naprosto škodlivé. Pomlouvají oddané. Nejvíce sem rozumněl JayGurudévovi, ale ani on, oddaný vysokého kalibru s tím nic nezmohl a pak si ho akorát přidali na seznam. Z toho může každý rozumný oddaný i člověk i aspirant pochopit, že s tím asi už nikdo nehne. Z příběhu Jada Bharaty můžete vidět, jak může vzniknout i jiná apasampradája, jako apasampradája, která si od Jada Bharaty vzala za duchovno to, že chodili nazí, nemili se a začali být šílení, což je pouhé povrchní napodobování, což nemá nic s Jada Bharatou a Jeho vnitřním klidem a duchovním životem nic společného. Haré Kršna.